2011. május 15., vasárnap

Díjak

Sziasztok!

Nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem, újabb díjakkal gazdagodtam, ezúttal Vámpíttól, akinek ezúton is nagyon szépen köszönöm! :)





Szabályok:
  1. Tedd ki a logót a blogodra!
  2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  3. Írj magadról 7 dolgot!
  4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
  5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!


Hét dolog rólam:
  1. Utálom a hangyákat
  2. Elégedetlen vagyok az idei Eurovision végeredményével
  3. Kedvenc együttesem az Epica
  4. Nyelvi előkészítőbe járok és most érettségiztem angolból
  5. Jogsim is van, de nem szeretek annyira vezetni
  6. Íráshoz szükséges feltételeim: csend, ihlet, meleg tea és gyertya
  7. Különböző kristályokból készült medálokat hordok a nyakamban, de sokakkal ellentétben, én nem a különlegessége miatt viselem azokat, csupáncsak a szépségük végett

Akiknek tovább küldeném:
Briki Green


2 megjegyzés:

Zoe Henderson írta...

Szia!

Nagyon szépen köszönöm a díjakat, de ezeket már megkaptam egyszer és tovább is küldtem. :)

De nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám is. :D

Sok puszi, Zoe

Briki Green írta...

Szia!

Ó, annyi baj legyen! A véleményemen mit sem változtat: megérdemelted! :)

Puszi

Megjegyzés küldése