2011. augusztus 29., hétfő

Díjak

Sziasztok!

Tudom, hogy sokat kellett várni, de végre itt vagyok, és nagyon szépen köszönöm Vámpítnak és Zoe Hendersonnak az alábbi díjakat! Tényleg jól esett lányok, hogy gondoltatok rám!


Zoétól és Vámpíttól, köszönöm Nektek!

Zoétól, köszönöm!

Szabályok:

1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 írónak (ne felejtsd el belinkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket.


Hét dolog rólam:

1. Mindenkinek ajánlom Nora Roberts négy nagyszerű könyvéről szóló DVD filmet
2. Szeretem a méregzöld körömlakkot
3. Nem vagyok túl jóban a facebookkal és a twitterrel
4. Nem várom a szeptember 1-ét
5. Gyorsjárású vagyok, tehát nehéz tartani velem a lépést
6. Csatlakozom Lylia kampányához
7. És Benináéhoz is


A blogok, akiket olvasok, és szerintem megérdemlik:

Beatrix Bloodrayne
B. M. Grapes
Zoe Henderson másik blogja 

Adnám Nocynak is, de ő is csatlakozott már Benninához
Valamint Zoe Hendersonnak, csakhogy tőle kaptam a díjakat


Tudom, hogy nem hét, de csak azoknak adom, akiről tényleg ez a véleményem.



Üdv.:
Briki Green

2 megjegyzés:

Zoe Henderson írta...

Szia!

Nagyon szépen köszönöm!:D
Nagyon aranyos vagy!:)

Puszi, Zoe

Briki Green írta...

Szia!

Nagyon szívesen! :)

Megjegyzés küldése