2011. március 18., péntek

Díjak






Sziasztok!

Egy fárasztó nap után nagy meglepetésként ért, hogy Zoétól kaptam meg életem első díjait, melyekért elmondhatatlanul hálás vagyok neki! Így már nem is olyan rossz ez a nap. :)

Azonban, ha már nem egy új fejezet feltöltése miatt frissítek, akkor el szeretném mondani, hogy nagy örömmel látom, egyre többen látogatjátok a blogomat, ami nagyon jól esik, de még jobban örülnék, hogy ha valamilyen nyomot is hagynátok magatok után. Gondolom, nektek sem mindegy, hogy milyen frissel állok elő időről időre, ezért szeretném tudni, hogy mit gondoltok egy-egy fejezetről, vagy magáról a történetről.

Akiknek pedig tovább adnám:


Zoé, még egyszer köszi! :)

Üdv.:
Briki Green

4 megjegyzés:

Beatrix Bloodrayne írta...

Szia!
Köszönöm a díjat, nagyon hálás vagyok érte! :D Még egy kérdésem lenne: mind 3 képet ki kell tennem a blogba, vagy csak a 3.-at???
Várom a választ!
És még egyszer köszi :D:D:D

Briki Green írta...

Szia!

Nagyon szívesen! :D

Mind a hármat, bár magam sem értem, miért ennyit egyszerre.

Briki

b.m.grapes írta...

Szia!
Nagyon szépen köszönöm.:)
Nálam a díjaknak külön oldal van, amit a fenti sávban lehet megtalálni.

Briki Green írta...

Szia!

Nagyon szívesen!

Megjegyzés küldése