2009. október 11., vasárnap

Az én alternatív Harry Potter történetem - Bevezetés

Kedves olvasók, mint látjátok ez egy HP7 fanfiction, az Epica, The Score albumának ihletése nyomán. Minden jog J. K. Rowling-é, természetesen, én csak kölcsön vettem azt. Anyagi hasznom nem származik ebből a történetből.
Kicsit elvettem, kicsit hozzáadtam Rowling néni eredeti történetéből, s íme, ez lett a végeredmény! Na, de hogy milyen változásokra gondolok?
Hogy csak a fontosabbakat megemlítsem: Sirius feltámad poraiból (bár igazából meg se halt), Ginny nem járt Harryvel a hatodik könyvben, és a lány szeme barnából kékre változik. És még sok minden más apróság is módosult, nem kell meglepődni.
Ám a legnagyobb változást egy saját szereplő „felbukkanása” eredményezi.
Van egy lány, kinek múltja és rejtélyes képességei (a varázsláson kívül) nagyban megnehezítik az életét.
Kellemes olvasgatást kívánok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése